неделя, 30 септември 2018 г.

ПРИЗИВ КЪМ НАРОДА ЗА ДЕМОНТАЖ НА ОБЩИТЕ ВОДОМЕРИ

ПРИЗИВ КЪМ НАРОДА ЗА ДЕМОНТАЖ НА ОБЩИТЕ ВОДОМЕРИ



ДО
ОМБУДСМАНА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Уважаема г-жо Омбудсман,
Присъствах на Общественото обсъждане проведено на 25.09.2018г. Изслушах внимателно и си записах всички изказвания. Въз основа на проведената дискусия достигнах до следните изводи:
1. В МРРБ в лицето на зам. министърката Малина Крумова от Световната банка е сформирана нова държавна огранизирана престъпна група имаща за цел грабеж на огромни средства от населението от елементарна услуга, а именно - доставка на вода по гравитачен способ през предварително изградени от Българския народ наши ВиК мрежи, взети на концесия по престъпен и незаконен начин с цел грабеж. Нито едно ВиК дружество не е произвело нито един литър вода. Водата е възобновяем продукт, който се е появил на Земята още с нейното възникване/създаване.
2. Водното държавно-частно ОПГ "Веолия", например, вече прилага методите на грабеж използвани в ОПГ Топлофикация София ЕАД. На общественото обсъждане също най-нагло бяха направени опити да се внуши, че съществуват огромни загуби от "сградната инсталация". Ако съществуват течове с дебит няколко тона месечно, всяка сграда в град София отдавна щеше да е рухнала, а столицата щеше да смърди на мухъл, гнилоч, тоест блатен газ - метан, и гледката щеше да бъде като на победен от война масово бомбардиран град. ОПГ ВИК вече заговори за "дялово разпределение"....., че точните индивидуални водомери "не били търговски уреди, а били уреди за дялово разпределение"!!!!!
3. Всеизвестно е, че ОПГ Топлофикация отдавна е осъдено на смърт от Народния съд. Ясно е, че терминът "Социална поносимост" дефинира нуждата от изпълнение на множество смъртни присъди и спрямо водната мафия! Дефиницията "социална поносимост", дадена от служителите на Световната банка, каквато е зам.-министърката-инициатор на новата лобистка престъпна наредба, означава именно незачитане на никакви човешки права, тя прегазва законното формиране на цена, както и законното измерване на потреблението с индивидуалните измервателни уреди, а отваря вратите на поголовен грабеж - тоест да се граби на максимум, докато народът не ги обезглави и разстреля публично!
4. Предлаганата лобистка наредба е подзаконов акт, и ако противоречи на Закона, тя е нищожна! Но от изказванията на престъпничката зам-министърка Малина Крумова на 25.09.2018 г. пролича ясното намерение след пробутването на незаконната антиевропейска наредба, да вкарат изменения и в Закона за водите. Тоест, за да се угоди на ОПГ водна-мафия, лобистите са се наели да осъществят цялостна промяна в законодателството, но по обратен път отдолу нагоре. Но дори и да успеят да пробутат нищожната наредба, дори и да променят Закона за водите, ще получат два нищожни противоправни акта противоречащи на Конституцията и на по-висшестоящето Право на Европейския съюз. Питаме тях как ще променят? Ще поробят ли 500 милиона Европейци?
5. Престъпните ВиК дружества поставят едностранно много свои абонати в режим на плоска висока месечна такса, тоест на база, като вид санкция. Почти няма домакинство, което да не е пострадало от този монополен грабителски произвол! Въпреки престъпният начин, по който това се реализира, и нейния висок размер, тази форма на таксуване фактически е напълно идентична с всички плоски тарифи ползвани от интернет доставчици, кабелни и сателитни телевизионни оператори, мобилни оператори. Тоест договорът при плоска тарифа предоставя на абоната свободата да потребява колкото си иска или изобщо да не потребява услугата, като за целта той заплаща твърда месечна такса. Такива договори са много разпространени по света. Тоест, ако абонат на ВиК е поставен на такса съответстваща на 6 кубика на човек, примерно, и ако той потреби да кажем 6000 кубика за 1 месец, той не е нарушил поставените му условия! Тоест такъв потребител по никакъв начин не може да бъде набеждаван и наричан крадец, недобросъвестен съсед, селянин, животно и прочие - грозни думи на които станах свидетел от изказванията на различни дебили обиждащи българския народ, а и себе си! Същото отношение към българският народ се изказва и на всяко заседание на работната група в Министерството на енергетиката от страна на Топлофикационната държавна организирана престъпна група. Това съответства на състав на член от Наказателния Кодекс!
Чл. 286. (1) (Изм. - ДВ, бр. 62 от 1997 г.) Който пред надлежен орган на властта набеди някого в престъпление, като знае, че е невинен, или представи неистински доказателства срещу него, се наказва за набедяване с лишаване от свобода от една до шест години и с обществено порицание.
(2) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 62 от 1997 г.) (Изм. - ДВ, бр. 62 от 1997 г.) Ако набеденият бъде привлечен към наказателна отговорност, наказанието е лишаване от свобода от една до десет години.
6. Ако при това положение съществува "общ/приходен водомер", сами разбирате как такива законно потребени неограничени количества стока се разпределят и фактурират/таксуват ПОВТОРНО от монополните ВиК дружества абсолютно незаконно по престъпен начин в сметките на другите потребители, под формата на "общи нужди" и прочие глупости. В нито един блок чистачката не разнася кофа по-голяма от 5 литра и не я пълни повече от 10-20 пъти на месец. Очевидно е, че това не са "общи нужди", а е поголовна кражба и провал именно на ВиК ОПГ-тата!
7. Имаме двойно престъпление с мотиви в полза на ОПГ Водна-мафия. Първо поставят някого на висока плоска тарифа, с което последният е стимулиран да не пести водата. Това могат да бъдат и специално привлечени от ОПГ-то агенти или подставени лица. Така техният материален интерес се реализира и осребрява непосредствено в общия/приходен водомер и се фактурират съответните такси и рекет на останалите!
8. С непропорционалното, а по равно разпределяне на рекета, се цели единствено да се разхвърля грабежа, тоест социалната поносимост, на повече хора, за да се намали индивидуалния ефект от грабежа, тоест всички да ги боли еднакво!!!!
9. Всички потребители, които имат собствени водомери, плащат не на база при константна тарифа, а според индивидуалното си потребление, измерено от индивидуален измервателен и търговски уред, намиращ се на границата на собствеността.
10. Напълно незаконно е потребителите да заплащат допълнителни незнайни и непредвидими количества, които не потребяват, измерени от незнайно къде намиращи се контролни водомери, които самите потребители НЕ КОНТРОЛИРАТ и до които нямат регулярен достъп! Ако трябва да има контролни водомери, то те трябва да са монтирани непосредствено до съответните индивидуални търговски уреди! Европейското законодателство е уредило, че всеки потребител трябва да заплаща реални сметки въз основа на точни показания на точни реални индивидуални измервателни уреди. Дали се цели увеличаване натовареността на Съда, на Омбудсмана, на правозащитните организации и прочие с опита да се пробутат тези незаконни и нищожни клаузи?
11. Общите водомери следователно са напълно незаконни, тъй като не е дефиниран купувач в точките, където са монтирани. В сградите етажна собственост, потребителите са много, и както посочихме, най-често са на различни тарифи и методи на таксуване.
12. Общите водомери са много по-неточни, защото са направени фабрично за по-висок дебит отколкото са индивидуалните водомери. Това са уреди с по-висок обхват, по-висок на 1-2 порядъка, тоест 10-100 пъти по-висок. Известно е в науката, че колкото обхватът на един уред е по-висок, при еднакъв клас на точност или еднаква относителна грешка, толкова повече нараства абсолютната грешка. В този смисъл, ако битова кухненска везна измерва с точност 1 грам, професионален кантар за ТИРове измерва с точност 1 килограм. Това произтича от факта, че динамичният обхват на измервателните уреди е ограничен от елементарните физични явления. В този смисъл всеки голям / общ водомер измерва много по-неточно от всеки малък / индивидуален водомер.
Отделно, че ако не е манипулиран, то грешката му трябва да е минимална при номиналната скорост на водата. Вследствие ефектите на завихряне и турболенцията при този номинал, се прави такава настройка на водомера, че за да бъде грешката близко до нула около номинала, то при по-слаб дебит тя неминуемо става силно положителна. Тоест системата винаги води до надписване! Допълнителното отлагане на котлен камък, ръжда, окиси, мръсотии върху стените на камерата с перката, водят до увеличаване скоростта на флуида, а от там отново увеличаване скоростта на отчитане, тоест отново надписване! Неслучайно при преминаване от 5 на 10 годишен срок ВиК мафията постигна два ефекта – получава „по-бързи“ водомери и се застрахова за евентуалните разходи, ако сама трябваше да извършва подмяна на водомерите за своя сметка. Въпреки всичко, това завишение е пропорционално на потреблението, по чисто технологични причини. Тоест всички които пестят или не ползват, могат да минимизират надписването! А сега искат да го направят непропорционално, тоест разхвърляно поравно, че дори и неживеещите на адреса да трупат сметки и дългове. Впоследствие да бъдат треснати с ВАШИТЕ много добре познати далавери от чл.410-чл.417 от ГПК по Заповедното производство без възможност за съдебна защита по чл. 121 и чл. 122 от Конституцията и да им бъдат предявени изпълнителни листове от антиконституционните средновековни ЧСИ мафиоти.
13. Разликите от показанията на сумата на индивидуалните и общите водомери съществуват само когато има потребление на вода. Ако всички кранове са затворени, всички водомери ще отчетат 0. Разликата следователно също ще е нула. Следователно разликите, дори и тези от технологичните неточности на измерване от различните уреди, се предизвикват именно от тези, които потребяват, а не от тези, които не живеят в имотите си. В тази връзка, ако в нов блок се е настанило само едно семейство на база, без индивидуален водомер, а в другите имоти има водомери, но не живее никой, няма ли всички несправедливо да плащат неограниченото потребление на съседа им? Кой е крадецът тук? Този който е на база, си плаща наложената му тарифа напълно законно, нали? Значи той не е крадец. Не са крадци и тези, които не живеят, тоест не потребяват. Значи крадецът винаги е ВиК дружеството!
14. Незачитане показанията на индивидуалните водомери и пробутването на общи сметки е неравноправна клауза по всички закони, евродирективи и еврорегламенти. Въвеждането на непропорционални такси е нов ДАНЪК В ПОЛЗА НА ЧУЖДИ ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА, което е нов институционален монопол аналогичен с Топлофикация! Явно се цели мафията на антиконституционни рояци от ЧСИта и свързани с тях купувачи да разграбят имотите на гражданите с „нечувано скромната“ помощ на МРРБ!
15. Така предложената Наредба от ОПГто на МРРБ е копие на незаконната Наредба № 16-334 за топлоснабдяването на МЕ, отменена с Решение №4777 от 13.04.2018 г. на тричленен състав на ВАС по адм. дело 1372 от 2016 г, което предстои да бъде потвърдено и от петчленен състав и да влезе в сила. Но дори и в Наредба №16-334 е записано, че дяловото разпределение се извършва задължително по стандартите БДС-EN 834 или БДС-EN 835, където НЯМА отделна дефиниция за услуга "сградна инсталация"! Тези стандарти са записани в чл. 140, ал. 1 т. 2 от Закона за Енергетиката (ЗЕ):
Чл. 140. (Изм. и доп. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 16.07.2010 г.; доп., бр. 35 от 2015 г., в сила от 15.05.2015 г.)(1) Дяловото разпределение на топлинната енергия между клиентите в сграда - етажна собственост, се извършва чрез: т. 2. (изм. - ДВ, бр. 74 от 2006 г., в сила от 08.09.2006 г.) средства за дялово разпределение за отопление - индивидуални разпределители, съответстващи на действащите в страната стандарти, или индивидуални топломери;
и в Наредба №16-334:
Чл. 52. (1) (Изм. - ДВ, бр. 94 от 2013 г., в сила от 01.06.2014 г., изм. относно влизането в сила- ДВ, бр. 99 от 2013 г., в сила от 15.11.2013 г.) За дялово разпределение на топлинната енергия между клиентите в сгради- етажна собственост, се използват средства, монтирани след средството за измерване за търговско плащане, както следва: 1. индивидуални разпределители на топлинната енергия, инсталирани върху всички отоплителни тела и/или индивидуални топломери за имотите, съответстващи на действащите в страната стандарти и нормативни актове;
Както и в Приложение към чл. 61, ал. 1 е Методика за дялово разпределение на топлинната енергия в сгради - етажна собственост:
6.4. За сгради- етажна собственост, в които всички отоплителни тела са комплектувани с уреди за индивидуално отчитане, топлинната енергия за една дялова единица се изчислява: <формула> където: Pi са дяловите единици на топлинния разпределител на i-тото отоплително тяло за отчетния период съгласно стандартите БДС EN 834 и БДС EN 835;
6.5.1. (изм. - ДВ, бр. 58 от2007 г.) За отоплително тяло с уред, което работи при условия, различни от проектните, съответстващи на режима на работа на сградната инсталация, се допуска разпределената топлинна енергия да надхвърля определената по т. 6.4.4. За това тяло лицето по чл. 139а ЗЕ прави проверки на изправността на индивидуалния разпределител за отразени фактори за оценяване в съответствие със стандарта му.
БДС EN 834 и БДС EN 835 изискват задължително измерването на общата Топлинна енергия да става с реален топломер на кръг ВОИ отразено и в ЗЕ чл. 156 (1) и (2), а всяко отоплително тяло ведно с монтираният на него Индивидуален Разпределител на Разхода за Отопление (ИРРО) да бъдат паспортизирани с: 1. Коефициентите за оценяване "Кq" или "Кобщ"; 2. "С-стойности" на радиаторите; 3. Входна и изходна максимални температури на топлоносителя; 4. Входна и изходна минимални температури на топлоносителя. Изисква се също задължително лабораторно изпитване и издаване на СЕРТИФИКАТ за цялата сградна инсталация! Нищо от това не е извършено.
Всичко това доказва, че ОПГ топлофикация не спазва стандартите БДС EN 834 и БДС EN 835, поради което НЕ ИЗВЪРШВА описаното в чл. 140, ал. 1 т. 2 от Закона за Енергетиката дялово разпределение.
В същите стандарти е дефинирано, че загубите на ТЕ от СИ, само ако влияят значително на точността на разпределението, трябва да се вземат предвид при "остойностяването, основано на потребението". Тоест ТЕ отдадена от СИ в общия случай не се начислява! А само ако влиянието е значително, тогава сметките се формират пропорционално!!!! а не по равно и непропорционално, каквото е към момента действието на ОПГ Топлофикация и намерението на ОПГ Веолия + Световна Банка + МРРБ!!!!!!
16. Във всички случаи, ако има разлики в една система - те се поемат от доставчика, освен ако стоката не е продадена. Тогава се поемат от купувача. Потребителите с нулево потребление не ги причиняват тези разлики и не дължат такси и данъци никому!
17. Абсолютно нищо не пречи всички чешми, намиращи се в общи помещения, да бъдат оборудвани с индивидуални водомери с партиди открити на етажната собственост и да се заплащат сметките от една от двете каси на етажната собственост по Договор сключен с етажната собственост!
18. С оглед на гореизказаното правим законнообоснован призив за демонтаж на всякакви общи водомери и общи топломери, защото начисляването по техни показания е незаконно, противоправно, противоречи на евро-регламент 2006/2004, на ЗЗП и всички транспонирани в него еврорегламенти и евродирективи, на Конституцията на РБ, на Правото на Европейския съюз. Те не се намират на границата на собствеността на нито един потребител! Те не могат и да бъдат Средство за търговско измерване по нито един индивидуален потребителски договор.
Където живущите не могат да преправят магистралния водопровод, е напълно достатъчно да се демонтира сухата камера на водомера с броячите и стрелките, за да не се причини теч!
19. Наличието на общ водомер, измерващ потребление от най-различни по начин на тарифиране потребители, може да изпълнява единствено вътрешна контролна функция, но по никакъв начин не следва да се използва за многочислено ограбване на населението!
Общ водомер могат да имат и на околовръстното на София, и ЕРП-то може да сложи такъв електромер и да грабят още повече?!? Ако сме овце, ще го позволим ли? Ясно е, че снобите в града са много и се правят че не им пука, но Законите са за всички.
20. Общите Условия на което и да е дружество, независимо дали ги класифицират най-идиотски като "Публично известни" или не, не са нормативен акт и не обвързват нито един потребител. Това е записано в ТЗ, ЗЗД и е залегнало в Решенията на ВАС и КС, като Определение № 3258 от 07.03.2013 на ВАС по адм. д. 2771 / 2013г. и Решение №11 от 03.07.2018 г. по конституционно дело №8 от 2018 г. на Конституционния съд. ОУ важат само ако са част от писмен договор, като чл. 147а от ЗЗП изисква и договора и ОУ да са подписани от страните!
21. (Д)КЕВР одобрява единствено "пределна цена" на стоката. Дружествата едностранно вдигат цената, без да имат договор или волеизявление от страна на потребителите.
22. Затова без Договор, няма договорна цена, няма Общи условия, няма дори доставка на вода, а има единствено "непоръчана доставка" по чл. 62 от ЗЗП.
23. "Жестоките глоби за кражба на вода" както гръмко пише във всички вестници, могат да се налагат единствено от държавни органи, но не и от търговски дружества. Тогава питам, предвижда ли се прекратяване на концесията и ликвидация на Веолия Уотърс България, или прилагане на КОНФИСКАЦИЯ като форма на национализация от страна на държавата? Или МРРБ ще осигури Европейски сертификат за Веолия и другите ВиК монополи да ползват държавни помощи по чл. 101-чл.108 от ДФЕС в съответствие с Регламент 1/2003?
24. "При повреден водомер таксуват", тоест грабят, "като за непрекъснат теч" е друга скромна заплаха или закана за осъществяване на престъпленията описани в глави Принуда, Изнудване, Присвояване, Грабеж и други от Наказателния Кодекс! Какво цели МРРБ като нарушава чл.19, ал.2 от Конституцията на РБ в полза на водното ОПГ?
25. Ако живеете далеч от дома си, попадате под третата заплаха: "Ако в сградата има живеещи, които нямат водомери или не са осигурили достъп за отчет, то именно те ще поемат разходите за вода в блока". Защо пък да не поемем разходите за целия квартал или за целия град или за целия свят? Ние нямаме нищо против ФАШИЗМЪТ В НАЙ-ЯРОСТНИТЕ МУ ФОРМИ ПРИЛАГАН ОТ ЕРП-ТАТА, ТОПЛОФИКАЦИИТЕ, ВИК КОНЦЕСИОНЕРИТЕ И ДЪРЖАВНИТЕ ОРГАНИЗИРАНИ ПРЕСТЪПНИ ГРУПИ НА ПРАВИТЕЛСТВАТА, нали!? Затова и допуснахме османско-средновековни антиконституционни ЧСИ-та да "работят" срещу нас и народа ни.
26. А от ДАМТН признаха, че не са в състояние да сертифицират уреди с дистанционно „отчитане“, защото по канала за отчитане се прави и манипулиране. Манипулиране се прави и софтуерно. Има ли експерти, които да сертифицират всеки ред програмен код за всеки софтуер, за всяка версия, за всеки модел и производител, както и всеки ред код от всяка неофициална компилация? Не, нали? Затова до момента нито един програмен ред не е сертифициран за нито един топломер, електромер и прочие.
27. Да припомним ли на ОПГ-тата в МРРБ и МЕ да внимават много какво си пожелават, защото то може да се сбъдне? Тогава тежък ще стане лекият живот!