вторник, 19 май 2015 г.

Призиви към институциите за престъпленията "Парно" от Ангел Марков

Призиви към институциите за престъпленията "Парно" от Ангел Марков

12 октомври 2013 г., 21:34

Европейската комисия публикува проучване, което анализира ползите от създаването на интегриран енергиен пазар “Benefits of an Integrated European Energy Market”. Проучването е изготвено от Booz & Company в сътрудничество LeighFisher, професор David Newbery (Университет на Cambridge), професор Goran Štrbac and Danny Pudjianto (Imperial College, Лондон), и Професор Pierre Noël (IISS, Сингапур) по заявка на Генерална дирекция „Енергетика“ на ЕК.
http://velimar.blogspot.com/2013/09/blog-post_3.html

Докладът изобщо не обхваща пазара на топлинната енергия. А точно при топлинната енергия в Република България се извършват най- големите нарушения от Законодателния орган, от изпълнителната власт, от съдебната, от контролните органи и от монополиста. Крайния резултат - не се поддържа баланса между производство и потребление, няма пазар на топлината и пазарни отношения между страните. Нарушават се човешките права и се увреждат интересите на гражданите. С една дума казано, Държавата (властта) и монополиста извършват престъпление срещу гражданите, чрез тръбата за парно. В момента организираната престъпност прави всичко възможно, прилагането на това престъпление да продължи. Автор съм на книгата "ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО ПАРНО" - произвол, измами и беззаконие. точно днес изпратих писмо до Министерството на икономиката и енергетиката по този проблем. Ето и самото писмо.

До
Министерство на икономиката и енергетиката


на Ваш изх. № 94 – А – 180 от 04.10.2013 год.

Уважаеми господин Кишкилов,

живея в топлофицирана сграда в гр. Перник, но вземам отношение по проекта за “Общи условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от “Топлофикация София” ЕАД, на потребителите от гр. София”, защото приетите общи условия на “Топлофикация София”,по метода копи-пейст се превръщат в общи условия на всички топлофикации, като се променя само името на града.

Съгласно чл. 4.(1) от Конституцията Република България е правова държава. Тя се управлява според Конституцията и законите на страната


Съгласно чл. 3. (1) от Закона за нормативните актове (ЗНА), Законът е нормативен акт уреждащ обществените отношения. За уреждане на другите отношения по тази материя (определената със Закон) законът може да предвиди да се издаде подзаконов акт.


Без всякакво съмнение, Закона за енергетиката в частта му за топлоснабдяването, урежда материята “продажба на топлинната енергия”, за която материя законът предвижда издаването на подзаконовия акт “Общи условия” (ОУ). Определената със закона материя се съдържа в наименованието на ОУ, и следва да представлява главният им предмет. Съгласно разпоредбата на чл. 3, ал. 2 от ЗНА тези ОУ могат да уреждат другите отношения по тази материя (продажбата). Тези други отношения са регламентирани в чл. 150, ал. 1, т.1. а именно: в ОУ се определят правата и задълженията на топлопреносното предприятие и потребителите.
Основателна тревога буди факта, че в писмото си изключвате шестте разпоредби на алинея първа от чл. 150, и преминавате направо към ал. 2 и ал. 3, с който похват, умишлено правите опит да ме убеди, че общите условия, без оглед на съдържанието им, са единствения акт за управление на централизираното отопление (парното) в Република България.

А в проекта на предложените ОУ на “Топлофикация София”, не се съдържат задълженията на топлофикация, предмет на разпоредбите на: чл. 125, чл. 130, чл.132 и чл. 150, ал. 1 от ЗЕ; чл. 12. чл. 43, чл. 49 и чл. 51 от Наредба 16-334 за топлоснабдяването; чл. 1 и чл. 156 от Наредба № 15 за техническите правила и нормативи за проектирането, изграждането и експлоатацията на обекти и съоръжения за производство, пренос и разпределение на топлинна енергия (ТЕ).


С предложения проект за ОУ е подменена определената с чл. 150 материя – продажба на топлинната енергия, с неравноправната клауза – доставка в абонатната станция, поради което с предложения проект за ОУ не се урежда законната продажба, а се урежда неравноправната доставка.


Резултата от прилагането на ОУ, които не съдържат цитираните разпоредби е следния.
Беззаконието (има закон но поради корпоративни и други интереси съзнателно и умишлено не се прилага) се вкарва в обществения оборот тихомълком, а когато съдът не го разпознава, то, това беззаконие се превръща в нарушаване на човешките права и увреждане интересите на засегнатите от него. До днес съдът не е успял да го установи при парното.

Многократно доказвам, че при осъществяване на топлоснабдяването, “Топлофикация” не изпълнява законовите разпоредби...

----------------------------------------------------------------

15 октомври 2013 г., 9:09

До
Председателя на ДКЕВР
Гр. София



Уважаема госпожо Тонева,

Със свое писмо изх. № 94-А-180 от 04.10.2013 год. Министерството на икономиката и енергетиката ме информира, че е изразило писмено становище по проекта на “Общи условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от “Топлофикация София” ЕАД на потребителите от гр. София” до ДКЕВР.

С писмото си МИЕ прави опит да ме убеди, че общите условия са единствения акт, без оглед на съдържанието им, за уреждане на материята определена с чл. 150, ал. 1 от Закона за енергетиката, което по същество означава,че със становището си МИЕ потвърждава предложения проект за общи условия, без каквито и да било изменения.

Съгласно чл. 4.(1) от Конституцията, Република България е правова държава. Тя се управлява според Конституцията и законите на страната

Съгласно чл. 3. (1) от Закона за нормативните актове (ЗНА), Законът е нормативен акт уреждащ обществените отношения. За уреждане на другите отношения по тази материя (определената със Закон) законът може да предвиди да се издаде подзаконов акт.

Без всякакво съмнение, Закона за енергетиката в частта му за топлоснабдяването, урежда материята “продажба на топлинната енергия”, за която материя законът предвижда издаването на подзаконовия акт “Общи условия” (ОУ). Определената със закона материя се съдържа в наименованието на ОУ, и следва да представлява главният им предмет. Съгласно разпоредбата на чл. 3, ал. 2 от ЗНА тези ОУ могат да уреждат другите отношения по тази материя (продажбата). Тези други отношения са регламентирани в чл. 150, ал. 1, т.1. а именно: в ОУ се определят правата и задълженията на топлопреносното предприятие и потребителите.

Предложения проект за общи условия урежда материята “доставка на топлинна енергия в абонатната станция”, която материя противоречи на определената със ЗЕ. Наред с това в предложения проект за общи условия не се съдържат задълженията на “Топлофикация София” ЕАД, определени с чл. 150, ал. 1, т. 1, регламентирани в чл. 125, чл. 13о и чл. 132 на ЗЕ, всички свързани с уреждане на материята “продажба” на топлинната енергия..

Уведомявам Ви, че ако ДКЕВР, постанови Решение за одобряване на предложения проект за “Общи условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от “Топлофикация София” ЕАД на потребителите от гр. София”, с които се урежда материята “доставка на топлинна енергия в абонатната станция”, с лична жалба ще сезирам Главния прокурор, за съставен документ с невярно съдържание, при изготвянето на който Комисията не е изпълнила задълженията си по чл. 23, т. 2, т. 3, т. 4 и т.5 от Закона за енергетиката.

По същество с приемането на такова Решение, Комисията ще наруши цитираните разпоредби на Конституцията и на ЗНА, и без правно основание ще определи, че топлоснабдяването в Република България се урежда единствено и само с общи условия, предложени от Топлофикация и одобрени от Комисията, с които общи условия се нарушават правата и се увреждат интересите на потребителите.

Ангел Марков Рангелов, ул. “Ю Гагарин” 1/130, тел. № 0888717118

гр. Перник
14.10.2013 год.
С уважение:…………..

--------------------------------------------

16 октомври 2013 г., 10:16

ПРАВИЛА ЗА КОНКУРЕНЦИЯТА, ЩО Е ТО?

Европейската комисия публикува проучване, което анализира ползите от създаване на енергийния пазар по заявка на Генерална дирекция “Енергетика” на ЕК.

Целта на изследването е развитие на вътрешния пазар и свързващите системи. Проучването се ограничава само до електроенергията и природния газ, при които вътрешните мрежи чрез свързващи системи се свързват с пазарите на съседните страни.

Топлинната енергия, пренасяна чрез локални мрежи и обслужваща отделен затворен район, не е обект на изследването и доклада. А при топлоснабдяването в Република България се извършват извращения от Законодателния орган да търговските дружества.

През 1999 год. е приет първия закон в областта на енергетиката, включително и за топлинната енергия. Този закон създаде условията за управление на топлоснабдяването съгласно Конституцията и Закона - установяване на пазар на топлината и пазарни отношения между страните.

Естествените монополни дружества – топлофикациите, в условията на липсващ контрол по прилагане на закона, мълчаливо отказваха да прилагат закона и да установят пазар на топлината и пазарни отношения. Чрез корумпирани представители на законодателната власт, тези дружества си записаха законно правото до определят материята по уреждане на обществените отношения при централизираното топлоснабдяване в изготвени от тях общи условия.

Така в Република България се установи абсурдната ситуация – на основание Закона за енергетика топлофикационните дружества изготвят правилата “Общи условия за продажба на топлинна енергия”, с които общи условия се унищожават разпоредбите на Закона за енергетика в областта на топлоснабдяването.

В резултат на даденото от Законодателя право на Топлофикация определя материята уреждаща топлоснабдяването, тази дейност вече не се управлява Съгласно Конституцията е Закона за енергетиката, а се управлява с общите условия за продажба на топлинна енергия.

Така се стигна до нов абсурд, за топлофикационните дружества в Република България не съществуват Конституцията и законите, а единствения акт с който се уреждат обществените отношения при централицираното отопление са изготвените от Топлофикация общи условия, с които са разрушени без остатък пазара на топлината и пазарните отношения между страните и са установени невиждани произвол, измами и беззаконие –геноцид над потребителите с тръба в дома си.

Свободата на словото и медиите се намира на такова ниво, при което всяка глупост, изпаднала от устата на властимащите се тиражира до посиняване, а експертното становище дадено от експерт без власт се унищожава незабавно и без остатък.

Ангел Марков, гр. Перник.

----------------------------------------------

16 октомври 2013 г., 19:05

ДО ГЕНЕРАЛНА ДИРЕКЦИЯ “ЕНЕРГЕТИКА – ЕК

А П Е Л

От Ангел Марков Рангелов, живущ в гр. Перник, ул. “Ю Гагарин” бл. № 1, вх. “Е”, ап. № 130, Република България

Уважаеми дами и господа ат Генерална дирекция “Енергетика” на Европейската комисия, необходими са незабавни действия от Ваша страна, за да спасите потребителите на топлинна енергия в Република България от беззаконието на Държавата и Топлофикация. Държавата е дала правото на Топлофикация да не изпълнява основното си законово задължение по чл. 132 от Закона за енергетика – да поддържа баланса между производството и потреблението на топлинна енергия, в резултат на което са разрушени пазара на топлината и пазарните отношения между страните, с което е наложен невиждан произвол над потребителите.

Държавата е готова да заплаща дотации на Топлофикация, но за нищо на свето не желае да се наложи над монополиста, който да започне да прилага разпоредбата на чл. 132 ЗЕ и да поддържа баланса, при което ще се установят пазар на топлината и пазарни отношения между страните.

16.10.2013 год.
гр. Перник
С уважение:………….

Източник: http://velimar.blogspot.com/2013/09/blog-post_3.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар