сряда, 13 март 2019 г.

Инкасаторка на ОПГ ЧЕЗ си признава, че МАНИПУЛИРА ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ

Инкасаторка на ОПГ ЧЕЗ си признава, че МАНИПУЛИРА ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ


Разговорът е записан с телефон на 03.09.2018 в 10:03:28-10:09:53ч. в коридора пред ел. таблото. Разговорът може да бъде предоставен на заинтересовани лица от СПЕЦИАЛИЗИРАНАТА ПРОКУРАТУРА.



АЗ: Здравейте.
ЧЕЗ: Добър ден.
АЗ: Отчитане на електромерите ли правите?
ЧЕЗ: Е друго какво мога да правя?
АЗ:  <смея се и не се чуват думите>(Може да ги манипулирате)  А фактури защо не получаваме?
ЧЕЗ: Звъннете на клиентския номер, ние сме всеки отдел за себе си. Аз съм .... <пиукане> Имате си клиентския номер, звъните, а тия писания, който ги е писал, трябва да бъде малко по-уведомен. Едно указание от мен на господина или госпожата.
АЗ: Защо, какво не е наред?
ЧЕЗ:  Ми, защото това табло никога не е отваряно от нас, само от техници, които са с пета група. (На бележката е поискана минимум трета, както е по закон) И той не може да ограничава тука кой какво да прави и къде да му се пускат фактури. Фактурите също ги носи съвсем друг отдел. Така, че това е безмислено. Ще дойдат, ще го срежат и ще го махнат и въобще ще сложат наш ключ и никой няма да има достъп. (закана за самоуправство и разрушаване на чужда частна собственост)
АЗ: Е, то по тая логика всеки ключ може да бъде срязан, нали? Аз мисля, че добре сме решили ние да го сложим.
ЧЕЗ: Начи... не. Защото вие спирате работата. (или манипулирането ни) Един пожар или късо съединение, докато го изнамериме тоя, а... щот нямам време да го снимам. Както е заключено става късо, пали се. Пали се! Какво като е .... там? Вие виждал ли сте... ще ви заведа на един адрес, където има цял вход, цялото ел. табло изгоряло. И от това там ключ, онам ключ, на десето място ключ са стояли три дена на минусови температури без ток, защото им е изгоряло цялото ел. табло. (А ако е отключено и зее никой не може да го подпали умишлено, нали?)
АЗ: Значи много свестно е било направено! (За техническото състояние на таблото са отговорни от енергото, живущите не са компетентни да го построят и да го поддържат)
ЧЕЗ: Не е... при натоварване на ел. мрежа. Това става от живущите, а не от нас. (Мрежата съествува не за красота, а за да бъде натоварвана от живущите J) И някой неквалифициран си е свършил не много добре работата. (чудно кой ли визира?) Така че въобще нямам намерение даже да го снимам. И като ви се получи такъв проблем, види към ей този господин или госпожа не знам кой е. Поне трябва да бъде малко много запознат с някой неща преди да седне да пише някои неща.
АЗ: А вие запозната ли сте колко пъти и често режат пломбите тука на таблото?
ЧЕЗ: Тия пломби начи, аз сега ще ви кажа, на мен ме устройва този електромер щото дори някой да е надхвърлил, на мен ми се вижда идеално. Тия пломби не ги късаме ние. (а баба ми)
АЗ: А кой ги къса? ЧЕЗ?
ЧЕЗ: Тия пломби, някои от улицата, защото вие, както виждам аз, таблото вие сте си го направили (обвинения към съседите) да е без ключ. И стои постоянно отворено.
АЗ: Ето ключ има. (Има две брави горе и долу на първите общи врати и трета брава за вратите към електромерите.)
ЧЕЗ: Не, нямам ключ. Щото ако имаше, аз щях да го имам на връзката си, щото това са специфични ключове. Нямате ключ. Аз съм от три години по тоя маршрут, не отчитам за първи път. (тоест не са или са го изгубили?)
АЗ: Тоест, Вие... вие също отваряте без да отключвате?! (тоест с взлом)
ЧЕЗ: Абсолютно! Той само тука е щракнато вътре и там всичко е затворено. Всеки един живущ от вас отваря... (започва да хвърля обвинения към съседите и да насъсква междусъседска омраза – типично за монополите) Мене тия електромери най-ме-устройват, между другото за отчитане. (сочи индукционните механични преобладаващи в таблото уреди)
АЗ: Те са най-добрите.
ЧЕЗ: Абсолютно! Защото аз виждам абсолютно всичко, мен не ме касаят да отварям табло. А по принцип, който не се е информирал, ние без трета група нямаме право въобще да вървиме да отчитаме. Така че... (тоест отговаря на условието за трета група и няма какво да реве)
АЗ: Много ясно.
ЧЕЗ: Не, защото някой доста неинформиран пише *минимум*. На първа и на втора мога да си ходя къдет‘ си искам, на трета вече мога и таблото да го отворя, ако пожелая.
АЗ: Така, така, така, точно така.
ЧЕЗ: Но ние всичките работим с *минимум* както го е написал кле...... (много квалификации, много омраза, много нещо J )
АЗ: Значи правилно го е написал!
ЧЕЗ: Не. „Минимум трета“. Значи не е правилно. Не се е информирал който го е писал, не знам кой е. (брей, голема далавера е секнала, толкова много газ изпика, май не е за нищо)
АЗ: Значи който отчита може да бъде първа, втора. А който отваря трябва да бъде от трета нагоре.
ЧЕЗ: Ако искам мога да го отворя, мога да го махна при всяко едно положение да го... ей сега ако поискам. (Заканва се пак)
АЗ: Значи за да пипате по пломбите трябва първо да имате трета квалификационна група, за да пипате по жиците до хиляда волта е изискването.
<пиукане от терминала>
Второто, Правилата на ДКЕВР за измерване....
ЧЕЗ: Да не би ти да си написали бележката?
АЗ: Може и аз да съм я писал, не знам.
ЧЕЗ: Ами значи не сте много във час със, за някои неща. Няма смисъл да спориме, просто си овиждате на живущите във блока, защото никой от нас не би пипал пломбите. (Айде пак съседите, дето даже не си знаят бушоните...)
АЗ: А кой ги е пипал пломбите?
ЧЕЗ: Аааа ми питайте..
АЗ: Примерно ето този електромер кой го смени? (посочвам незаконно подменен 2017г. за втори път електромер без да е присъствала страната на смяната и без да е подписала Констативния протокол-невръчен все още, нарушение на чл. 38 от ОУ)
ЧЕЗ: Тоя електромер си го сменяват техници. Те са с пета група. (Брей, тия „съседи“ имали пета група, па и техници били „съседите“!)
АЗ: Тая пломба кой я къса всеки път?
ЧЕЗ: Тая пломба, начи те като свършат работа си слагат пломба. Вие си преценете (прескача въпроса кой и защо къса пломбата като започва работа. Правилата забраняват едностранно късане на пломби, това е унищожаване на улики и доказателства за наличие или липса на намеса, тоест престъпление, тоест кражба)
АЗ: А тогава защо / къде е тази пломба?
ЧЕЗ: Ааа, ми питайте си живущите.. (айде пак, горките живущи, изкараха ги страшни престъпници тия живущи.. що не ги дадат на прокурор по чл. 234 от НК ако са такива престъпници тези живущи? Ми защото не са такива хората. Защото знаят, че за набедяване на невинни по НК, чл. 286 се полага глоба и затвор за ЧЕЗ)
АЗ: Ще питам живущите!? Живущите... (...ли манипулират електромерите?)
ЧЕЗ: А знаете ли предишната сграда... сега ще ви кажа, че тези табла са най-лесни за манипулация. Айде защото твърдите, че сама се занимавам с това нещо. Това нещо е страшно лесно за манипулация  (тя посочва индукционен СТИ). И включително е това (посочва електронен/статичен електромер). Така че недейте да ми говорите вие дали това нещо е от значение или не? (заключеното табло било без значение за манипулаторката от ЧЕЗ. Да, но това е вярно за електронните софтуерни електромери, за старите трябва физическа намеса)
АЗ: И как ще го изманипулирате този електромер? (Посочвам индукционен електромер)
ЧЕЗ: Значи аз обяснения няма да ви давам. Начи понеже си мислите, че сте запознати, запознайте се малко повече.
АЗ: ...
ЧЕЗ: Аз по принцип мога единствено, ако се съмнявам, че някой краде, КЪСАМ, ОТВАРЯМ, СНИМАМ и от там насетне се приключва. /си има ключове./ Има си отдел за тая работа и наказания за тая работа. (Значи решава си да набеди някой живущ за крадец, къса му пломбите, отваря капачката или клемите или целия електромер, снима скъсаните и отворени уреди и крадеца вика дръжте крадеца... екстра самопризнание за прокурор!)
АЗ: Добре, как ще го манипулирате затворен този електромер? (Посочвам индукционен пак)
ЧЕЗ: Значи, господине, влезнете си в Интернет и се запознайте. Аз няма да ви обучавам как (се) манипулира(ме) електромер.
АЗ: Ми аз знам как се манипулира електронен уред.
ЧЕЗ: Ми като знаете.. (започва да се изнася от входа)
АЗ: Електронен електромер се манипулира още повече.
ЧЕЗ: Ми... тези пък са едни от най-старите - най-добре се манипулират. (излизайки от входа визира отново защитените механични уреди)
АЗ: Ей...
ЧЕЗ: Мога да ви пожелая приятен ден. (отвън)
АЗ: Всичко добро и на вас.
Аз шептя: Престъпници. (затварям вратите на таблото и входната врата и се прибирам)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Търсене в този блог